Üdvözöljük az STKH Kft. weboldalán!
Magyarország | 9400 Sopron, Harkai domb 0466/31 hrsz. Tervezzen útvonalat!
Kezdőlap » Szemetes tanulságok » Az Y generáció környezetbarát termékekre ösztönözheti a vállalatokat

Az Y generáció környezetbarát termékekre ösztönözheti a vállalatokat


Az Y generáció környezetbarát termékekre ösztönözheti a vállalatokat

Háztartásainkban a hulladék legnagyobb részét az élelmiszerek és fogyasztási cikkek csomagolóanyagai teszik ki. A problémát az Y generáció is észlelte.

A Stora Enso globális csomagolásipari cég kutatása szerint az 1980 és 2000 között születettek felének fontos a fenntartható csomagolás.

A jelentésben azt írják, az ezredfordulós nemzedék szívesebben vásárol környezetbarát terméket, mint a korábbi generációk. Ötből négyen fontosnak tartják a csomagolást. Legtöbbjük pedig a rostalapú csomagolóanyagot tartja a leginkább fenntartható megoldásnak.

Le sem tagadhatjuk, hogy fogyasztói társadalmunk él-hal a csomagolásért. Minél szebb, kreatívabb, trendibb, annál szívesebben vesszük meg, hiszen azonosulunk vele, mert amit megvásárolunk, minket jellemez. Részesei leszünk egy közösségnek, tartozunk valahova a termék által, ami pedig a csomagolásnál kezdődik.

Fogyasztói társadalmunkat az Y generáció alakítja. A vállalatok elsősorban velük kommunikálnak, ők azok, akik ezzel a világgal nőttek fel, a leginkább fogékonyak a reklámokra.

A Storan Enso legújabb kutatása csak alátámasztja, hogy ez a generáció véleményvezér lehet a környezetbarát csomagolások elterjedésében.

Hajrá Y generáció!