- Ügyfélszolgálat:
- +36 99 505 380
- +36 95 200 240
- +36 94 200 560
- ugyfelszolgalat@stkh.hu
- Időpontfoglalás
2021.01.20.
Ragassza, ne halassza!
Ragassza ki a kukára az azonosítómatricát! Az NHKV Zrt. januárban – a negyedéves számlával együtt – újra kiküldi ügyfelei részére az edényazonosító matricákat. A tavalyihoz hasonlóan, a matricát a kukaedényre kell kiragasztani. A közszolgáltató ellenőrzi a matricákat és így a jogosultság meglétét, ezért márciustól előfordulhat, hogy az STKH nem üríti az edényazonosító matrica nélküli kommunális kukákat.
2021.01.07.
Karácsonyfagyűjtés Sopronban
Az STKH az idei esztendőben is szervezetten elszállítja a kidobott fenyőfákat. Gyűjtési helyszíneket, dátumokat és számos egyéb fontos tudnivalót összegyűjtöttünk arról, hogyan válhat meg idén is kényelmesen fenyőjétől. Vessen egy utolsó pillantást a karácsonyfára, majd vessen egy pillantást a legfontosabb információkra a képre kattintva.
2020.12.29.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021.01.01-től a Sárvári Ügyfélszolgálati Irodánk telefonos elérhetőségének ideje módosul. Hétfőn és szerdán 8 és 14 óra között, kedden 9 és 14 óra között, csütörtökön 8 és 16 óra között lesz hívható.
Megértésüket köszönjük.
2020.11.11.
Tisztelt Ügyfeleink!
A világjárvány hatására elrendelt intézkedések következtében, azon gazdálkodó szervezetek részére, melyek tevékenységük szüneteltetésére kényszerülnek, 2020. november 11. napjától 30 nap időtartamra lehetőség van a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás felfüggesztésére. Ennek feltétele a szolgáltató felé történő írásos bejelentés az ugyfelszolgalat@stkh.hu e-mail címre.
Együttműködésüket köszönjük.
2020.11.02.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Sárvár-Hegyközség területén használatban lévő, ingyenesen átvehető zsákok, illetve a város egész területén biztosított zöldhulladékos zsákok kiadása szünetel. A korábbi megoldáshoz hasonlóan Hegyközségben bármilyen zsákban kihelyezhető a kommunális hulladék az átmeneti időszakban, illetve a zöldhulladékot áttetsző gyűjtőzsákban szíveskedjenek kirakni, hogy a rakodó kollégák egyértelműen meg tudják állapítani a hulladék fajtáját. Kérjük, hogy a zsákok száját megfelelően kössék össze, hogy ne szóródjon szét a benne gyűjtött hulladék.
Sárvár településen az ág/nyesedék hulladék a bio gyűjtési napokon kitehető. Kérjük, hogy maximum 1 méter hosszúságú és maximum 5 centiméter átmérőjű ágakat kötegelve helyezzék ki begyűjtésre.
Együttműködésüket köszönjük.
2020.10.27.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a korona vírus terjedésének megelőzése céljából 2020. november 1-től a személyes ügyfélfogadás valamennyi ügyfélszolgálati irodánkban bizonytalan ideig szünetel.
Bejelentéseiket e-mailben, postai úton és telefonon is fogadjuk az alábbi elérhetőségeken:
9401 Sopron Pf.101.
Sopron: 99/505-380 hétfő, kedd, szerda 8:00 -14:00; csütörtök 7:00-19:00
Sárvár: 95/200-240 hétfő és szerda 8:00 -14:00; kedd 09:00-14:00; csütörtök 8:00-16:00
Körmend: 94/200-560 hétfő, kedd, szerda 8:00 -14:00; csütörtök 8:00-16:00
Együttműködésüket köszönjük.
2020.10.22.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2020. évre előre egyeztetett sárvári lomtalanítási időpontjaink megteltek.
Együttműködésüket köszönjük.
2020.10.22.
Tisztelt Ügyfeleink!
Október 26-30. között a sárvári ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása műszaki okok miatt átmenetileg szünetel. Megkereséseket telefonon, e-mailen továbbra is fogadunk.
Kérjük szíves megértésüket.
2020.09.17.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Kőszegen a Hegyalja és a Kiss János utca kommunális hulladékgyűjtési napja Október 1-től csütörtökre változik. Az új rend szerinti első gyűjtési nap október 8.
Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket, zsákokat a megszokott helyre, reggel 5 óráig szíveskedjenek kihelyezni.
A szelektív gyűjtést változatlanul a korábban meghirdetett napokon végezzük.
Együttműködését köszönjük.
2020.08.10.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket hogy az M85 autópálya kivitelezése kapcsán a Sopron Tómalom utca alsó szakaszától az érintett utcák (Barka utca, Borbolya köz, Forrás utca, Lápréti utca, Nyúldombi utca, Rozmaring utca, Tómalom utca) kommunális hulladékgyűjtési napja átmenetileg, csütörtökről péntekre változik.
A kivitelező tájékoztatása szerint a hídépítés várhatóan 1-2 hónapon belül befejeződik, ezt követően a korábbi gyűjtési rendet visszaállítjuk, melyről ismételt tájékoztatást küldünk. Kérjük, hogy hulladékgyűjtő edényeiket, zsákjaikat a megszokott helyre, reggel 5 óráig szíveskedjenek kihelyezni.
A szelektív és zöldhulladék gyűjtést változatlanul a korábban meghirdetett napokon végezzük, kivéve az augusztus 10-i zöldhulladékgyűjtés, melyet technikai okok miatt augusztus 12-én teljesítünk.
Együttműködésüket köszönjük.
2020.05.05.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy zöldudvaraink 2020. május 7-től a korábbi nyitvatartási rend szerint újra megnyitnak.
A koronavírus okozta járvány helyzet miatt, az üzemeltetés során az alábbi óvintézkedéseket alkalmazzuk:
- Az ügyfelek csak szájmaszk használatával léphetnek a zöldudvar területére.
- A zöldudvar területén egyidejűleg kizárólag egy ügyfél tartózkodhat (1 jármű legfeljebb 2 fővel), várakozni a zöldudvar területén kívül lehet.
- A beszállított hulladék lerakodásáról és annak megfelelő konténerben történő elhelyezéséről minden esetben az ügyfélnek magának kell gondoskodnia, ehhez segítséget nem tudunk biztosítani.
- Az ügyintézés során (lakcímkártya ellenőrzése, készpénzes fizetés) az 1,5 m-es távolságot be kell tartani.
- A zöldudvari átvevő kéz- és felületfertőtlenítést naponta többször végez, szájmaszkban dolgozik.
Köszönjük együttműködésüket!
2020.04.06.
Nyitva a soproni komposztálótelep – Április 6-tól ismét fogadjuk a zöldhulladék beszállítását.
A szolgáltatást csak az STKH működési területén bejelentett lakcímű, hulladékszállítási díjtartozás nélküli lakos veheti igénybe, meghatározott mennyiségben ingyenesen. A lakhely igazolása lakcímkártya bemutatásával történik.
Kollégáink és az Önök védelme érdekében több óvintézkedést is bevezettünk, kérjük a következő szabályok pontos betartását:
- hétköznap 10-17.30 óráig lehet behozni zöldhulladékot;
- kollégáink a telepre behajtás előtt megállítják a járműveket, felveszik az adatokat;
- az STKH Kft. és szerződött partnereinek gépjárművei elsőbbséget élveznek, a gépjárműsor mellett fokozott óvatossággal elhaladhatnak;
- amennyiben fizetni kell a beszállításért, kizárólag bankkártyát fogadunk el. A fizetés, számlázás a megszokottak szerint a mérlegnél történik;
- egy időben maximum két ügyféljármű tartózkodhat a telepen;
- az átvevő kollégánk nem nyújthat segítséget a lepakolásban, csak koordinálja a lerakodást;
- egymás és kollégáink biztonsága érdekében tartsanak minimum 1,5-2 méteres távolságot!
Köszönjük együttműködésüket!
2020.03.19.
Tájékoztató a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjfizetés felfüggesztésének lehetőségéről
Tisztelt Ügyfelünk!
A világjárvány hatására Magyarország Kormánya által elrendelt veszélyhelyzet következtében a gazdálkodó szervezeteknél várható hulladékgazdálkodási közszolgáltatásból származó hulladékmennyiség csökkenése miatt az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a közszolgáltatás igénybevételét felfüggesztő gazdálkodó szervezetek részére 2020. március 17. napjától 3 hónap időtartamra lehetővé teszi a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjfizetési kötelezettség felfüggesztését.
A gazdálkodó szervezet fogalmát a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § (1) bekezdésének 6. pontja határozza meg.
Az igényléshez szükséges nyomtatvány megtalálható honlapunkon a Kapcsolat/Letölthető dokumentumok/ KÉRELEM gazdálkodó szervezetek részére
A felfüggesztésre irányuló kérelmet hiánytalanul kitöltve az ugyfelszolgalat@stkh.hu e-mail címre kérjük megküldeni.
A beadványhoz mellékelni szükséges a
- a hatályos cégkivonatot,
- az aláírási jogosultságot igazoló aláírási címpéldány másolatát,
- ha más személy jár el, akkor a részére a jogosult által adott meghatalmazás másolatát.
A bejelentést követően 3 hónapnál korábbi időponttól ismételten igénybe szeretnék venni a szolgáltatást, azt kérjük szíveskedjenek írásban bejelenteni részünkre.
Amennyiben a felfüggesztés bejelentése után a közszolgáltató a gazdálkodó szervezet részéről észleli a hulladékgyűjtő edényzet ürítésre történő kihelyezését, a felfüggesztés megszűnik és újból díjfizetési kötelezettség keletkezik.
A szolgáltatás szüneteltetése (díjfizetési kötelezettség megszűnése) és a hulladékszállítás ismételt beállítása a bejelentést követő hónap 1. illetve 15. napjától lehetséges.
Üdvözlettel:
STKH Kft.
2020.01.29.
Tisztelt Ügyfeleink!
Az NHKV Zrt. és az STKH Kft. együttműködése alapján a 2020. évtől a kommunális gyűjtőedényekre azonosító matrica felragasztása szükséges.
Ügyfeleink a 2019. IV. negyedévi közszolgáltatási számlájuk mellékleteként kapják meg az érvényesítő matricákat. A levél tájékoztatást nyújt a felhelyezés határidejéről, módjáról. Kérjük, a matricákat a kiküldött útmutató szerint (a kukatestre, a kuka elülső oldalára) 30 napon belül helyezzék fel. Ennek meglétét 2020. március hónaptól ellenőrizzük.
Amennyiben nem kaptak, vagy nem a szerződésüknek megfelelő űrtartalmú, darabszámú hulladékgyűjtő edényre vonatkozó matrica került a mellékletbe, kérjük, a számlalevélen megjelölt ügyfélszolgálati irodánkkal vegyék fel a kapcsolatot. A közös használatban lévő edények esetében minden edényhasználó a saját matricáját ragassza fel a közös kukára.
A szerződés lemondásával, módosításával kapcsolatos ügyintézés megkönnyítésére, kérjük, a matrica jól beazonosítható részét hozzák magukkal.
A továbbiakban csak ép, sérülésmentes matricával ellátott edényeket üríti társaságunk. A beazonosítást akadályozóan sérült matricák pótlását ügyfélszolgálatainkon biztosítjuk.
Több edénnyel rendelkező, illetve több telephelyen szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleink (jellemzően gazdálkodó szervezetek) külön levélben kapják a tájékoztató levéllel ellátott matricákat.
A 2020. január 1-jét követő időszakban induló közszolgáltatási szerződések, üdülőhelyi és időszakos szerződések esetében az érvényesítő matricák a későbbiekben kerülnek kiküldésre.
Kérjük szíves együttműködésüket!
2019.07.23.
Tájékoztatás Ügyfeleink részére!
Az utóbbi időben elszaporodó szabálytalan parkolások miatt kollégáink többször nem tudták megközelíteni a járat szerinti ürítési helyeket. Az ürítési napon szabálytalanul parkoló autó miatt elmaradó gyűjtést kizárólag pótdíj ellenében végezzük el.
A pótürítést igényelni az ugyfelszolgalat@stkh.hu e-mail címen lehet.
Amennyiben nem kívánják igénybe venni pótdíj ellenében a soron kívüli ürítést, akkor a szolgáltatást a soron következő járat szerinti gyűjtési napon végezzük el.
A kukaedény űrtartalmán felül keletkező hulladékmennyiség elhelyezése bármilyen zsákban történhet a szerződésben rögzített mennyiség erejéig, mely a kukaedények mellé helyezhető.
Együttműködésüket köszönjük.
Üdvözlettel: STKH
Fontos felhívás!
Ragassza, ne halassza!
Ragassza ki a kukára az azonosítómatricát! Az NHKV Zrt. januárban – a negyedéves számlával együtt – újra kiküldi ügyfelei részére az edényazonosító matricákat. A tavalyihoz hasonlóan, a matricát a kukaedényre kell kiragasztani.
Karácsonyfagyűjtés Sopronban
Az STKH az idei esztendőben is szervezetten elszállítja a kidobott fenyőfákat. Gyűjtési helyszíneket, dátumokat és számos egyéb fontos tudnivalót összegyűjtöttünk arról, hogyan válhat meg idén is kényelmesen fenyőjétől. Vessen egy utolsó pillantást a karácsonyfára, majd vessen egy pillantást a legfontosabb információkra is a „bővebben” gombra kattintva.”
Gazdálkodó szervezetek részére
A világjárvány hatására elrendelt intézkedések következtében, azon gazdálkodó szervezetek részére, melyek tevékenységük szüneteltetésére kényszerülnek, 2020. november 11. napjától 30 nap időtartamra lehetőség van a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás felfüggesztésére. Ennek feltétele a szolgáltató felé történő írásos bejelentés az ugyfelszolgalat@stkh.hu e-mail címre.
Bizonytalan ideig szünetel a személyes ügyfélfogadás!
A korona vírus terjedésének megelőzése céljából 2020. november 1-től a személyes ügyfélfogadás valamennyi ügyfélszolgálati irodánkban bizonytalan ideig szünetel.
Támogasd a munkánkat, hogy sehol ne maradjon ott a szemét!
- Ne parkolj úgy, hogy azzal akadályozd a gyűjtőjármű biztonságos közlekedését!
- A gyűjtési napon reggel 5 órakor már legyen a ház előtt a kuka!
- Csomózd össze, húzd össze a szemétgyűjtő zacskó száját!
- Szóródó szemetet csak zacskóban szabad a kukába dobni!
- Mindig csukd le a kuka fedelét!
- Ürítés után a kézzel érintett fogantyút, kukafedelet fertőtlenítsd!
- A szelektív hulladékgyűjtő szigeteken csak a konténerekbe dobd a hulladékot, sohase mellé!
- Figyelj rá, hogy minél jobban lapítva legyenek a hulladékok, mert úgy kevesebb helyet foglalnak el!