Kiíró: City Hungary
Pályázat: Holnap városáért Díj
Pályázat címe: A gondos kukás
Rendhagyó márkaépítés – válasz a városi környezet kihívásaira
Értékelés éve: 2015.
Eredmény: a “Zöld városért” kategória díja
„A gondos kukás mint márka segít eljuttatni olyan mintákat, melyeknek élvezője végső soron a közösség maga. (…) Így válik lassan a kigúnyolt, lenézett kukásból iránymutató, követendő közösségi jelkép.”
Kiíró: OzoneNetwork
Pályázat: Ozone Zöld-díj 2015
Pályázat címe: Új Utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló program
Értékelés éve: 2015.
Eredmény: Kis- és középvállalatok kategóriában első helyezés
Videó:
Ozone Zöld-díj 2015.
OzoneTV Egyenlítő (Ozone Zöld-díj 2015.)
„Az ügyfélszolgálati iroda csupasz várója kínálta magát, hogy olyan bútorokkal rendezzük be, amelyeket megrongálódott és újra formába hozott tárgyakból alakítottunk ki: kukapuff, konténerfotel, raklapfogas, olajoshordóból könyöklő, villanykörtéből váza. Döntően olyan alapanyagokat használtunk fel, amelyek a mi munkánkat jellemzik, úgy átformálva, hogy az megkérdőjelezhetetlen értéket képviseljen.”
Kiíró: Magyar Public Relations Szövetség
Pályázat: MPRSZ CSR Best Practice 2015.
Pályázat címe: Büszke kukások az egészséges környezetért
Értékelés éve: 2015.
Eredmény: „Példaértékű CSR gyakorlat” elismerés
„Hogyan szólítsuk meg a lakosságot, hogy az üzenetünk ne landoljon azonnal a kukában? Nagy fejtörést okozott a kérdés. Beláttuk, hogy cégünk számára nélkülözhetetlen, hogy a szolgáltatási területünk lakosai akarjanak együttműködni velünk…”
Kiíró: Magyar Telekom
Pályázat: DELFIN Díj 2014.
Pályázat címe: Új utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló program
Értékelés éve: 2014.
Eredmény:
Delfin Díj a környezeti szemléletformálásért
„Aki kellemes emlékeket őriz rólunk, a hulladékos cégről, toleránsabbá válik, a megértett és közösen feldolgozott információk gondosabb ügyfeleket eredményeznek. A program környezeti hozadéka az a példaképül állított viszonyulás, ami egész generációk életterét ezzel és életét befolyásolni fogja.”
Kiíró: Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség
Pályázat: Hulladékgazdálkodásért díj
Pályázat címe: Zöld Állomás – újszerű kommunikációs megoldás
Értékelés éve: 2014.
Eredmény: INNOVÁCIÓ kategória díjazottja
„Az STKH dolgozói vallják, hogy csak az egészséges ember képes felelősen gondoskodni a környezetéről, ezért megalapozottnak és vállalhatónak érzik a környezetbarát termékeket felsorakoztató üzlet koncepcióját, mely segíti az eredeti, hulladékgazdálkodási célok megvalósulását.”
Kiíró: CSR Hungary
Pályázat: CSR Hungary Díj – 2013
Pályázat címe: A CSR nem cél, hanem eszköz a hulladékgazdálkodásban
Értékelés éve: 2013.
Eredmény: Felelős KKV különdíj
„Fiatal és idős, életmódtanácsadó, szerzetes, politikus, pedagógus, környezetvédő, sportoló, karikaturista és egyetemista, akár egyénként, akár szervezet képviseletében megfordult már nálunk és szívesen adta tudását a közösségért.”
Kiíró: KÖVET Egyesület
Pályázat: CSR Piac 2013
Pályázat címe:
CSR megoldás címe: Zöld Mindentudás Egyeteme
CSR megoldás címe: Világraszóló Vájling Szépségverseny
CSR megoldás címe: Legyél a Föld barátja!
Értékelés éve: 2013.
Eredmény: Környezettudatos Vállalatirányítás különdíj
Videó: CSR Piac 2013.
“… az ökotudatosság nem divat, hanem ésszerűség és takarékosság.”