Kiíró: City Hungary Pályázat: Holnap városáért Díj Pályázat címe: A gondos kukás Rendhagyó márkaépítés – válasz a városi környezet kihívásaira Értékelés éve: 2015. Eredmény: a „Zöld városért” kategória díja „A gondos kukás mint márka segít eljuttatni olyan mintákat, melyeknek élvezője végső soron a közösség maga. (…) Így válik lassan a kigúnyolt, lenézett kukásból iránymutató, követendő közösségi jelkép.” Kiíró: OzoneNetwork Pályázat: Ozone Zöld-díj 2015 Pályázat címe: Új Utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló program Értékelés éve: 2015. Eredmény: Kis- és középvállalatok kategóriában első helyezés Videó: Ozone Zöld-díj 2015. OzoneTV Egyenlítő (Ozone Zöld-díj 2015.) „Az ügyfélszolgálati iroda csupasz várója kínálta magát, hogy olyan bútorokkal rendezzük be, amelyeket megrongálódott és újra formába hozott tárgyakból alakítottunk ki: kukapuff, konténerfotel, raklapfogas, olajoshordóból könyöklő, villanykörtéből váza. Döntően olyan alapanyagokat használtunk fel, amelyek a mi munkánkat jellemzik, úgy átformálva, hogy az megkérdőjelezhetetlen értéket képviseljen.” Kiíró: Magyar Public Relations Szövetség Pályázat: MPRSZ CSR Best Practice 2015. Pályázat címe: Büszke kukások az egészséges környezetért Értékelés éve: 2015. Eredmény: „Példaértékű CSR gyakorlat” elismerés „Hogyan szólítsuk meg a lakosságot, hogy az üzenetünk ne landoljon azonnal a kukában? Nagy fejtörést okozott a kérdés. Beláttuk, hogy cégünk számára nélkülözhetetlen, hogy a szolgáltatási területünk lakosai akarjanak együttműködni velünk…” Kiíró: Magyar Telekom Pályázat: DELFIN Díj 2014. Pályázat címe: Új utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló program Értékelés éve: 2014. Eredmény: Delfin Díj a környezeti szemléletformálásért „Aki kellemes emlékeket őriz rólunk, a hulladékos cégről, toleránsabbá válik, a megértett és közösen feldolgozott információk gondosabb ügyfeleket eredményeznek. A program környezeti hozadéka az a példaképül állított viszonyulás, ami egész generációk életterét ezzel és életét befolyásolni fogja.” Kiíró: Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség Pályázat: Hulladékgazdálkodásért díj Pályázat címe: Zöld Állomás – újszerű kommunikációs megoldás Értékelés éve: 2014. Eredmény: INNOVÁCIÓ kategória díjazottja „Az STKH dolgozói vallják, hogy csak az egészséges ember képes felelősen gondoskodni a környezetéről, ezért megalapozottnak és vállalhatónak érzik a környezetbarát termékeket felsorakoztató üzlet koncepcióját, mely segíti az eredeti, hulladékgazdálkodási célok megvalósulását.” Kiíró: CSR Hungary Pályázat: CSR Hungary Díj – 2013 Pályázat címe: A CSR nem cél, hanem eszköz a hulladékgazdálkodásban Értékelés éve: 2013. Eredmény: Felelős KKV különdíj „Fiatal és idős, életmódtanácsadó, szerzetes, politikus, pedagógus, környezetvédő, sportoló, karikaturista és egyetemista, akár egyénként, akár szervezet képviseletében megfordult már nálunk és szívesen adta tudását a közösségért.” Kiíró: KÖVET Egyesület Pályázat: CSR Piac 2013 Pályázat címe: CSR megoldás címe: Zöld Mindentudás Egyeteme CSR megoldás címe: Világraszóló Vájling Szépségverseny CSR megoldás címe: Legyél a Föld barátja! Értékelés éve: 2013. Eredmény: Környezettudatos Vállalatirányítás különdíj Videó: CSR Piac 2013. „… az ökotudatosság nem divat, hanem ésszerűség és takarékosság.”