Kiíró: City HungaryPályázat: Holnap városáért DíjPályázat címe: A gondos kukásRendhagyó márkaépítés – válasz a városi környezet kihívásaira Értékelés éve: 2015.Eredmény: a “Zöld városért” kategória díja „A gondos kukás mint márka segít eljuttatni olyan mintákat, melyeknek élvezője végső soron a közösség maga. (…) Így válik lassan a kigúnyolt, lenézett kukásból iránymutató, követendő közösségi jelkép.”Kiíró: OzoneNetworkPályázat: Ozone Zöld-díj 2015Pályázat címe: Új Utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló program Értékelés éve: 2015. Eredmény: Kis- és középvállalatok kategóriában első helyezésVideó:Ozone Zöld-díj 2015.OzoneTV Egyenlítő (Ozone Zöld-díj 2015.) „Az ügyfélszolgálati iroda csupasz várója kínálta magát, hogy olyan bútorokkal rendezzük be, amelyeket megrongálódott és újra formába hozott tárgyakból alakítottunk ki: kukapuff, konténerfotel, raklapfogas, olajoshordóból könyöklő, villanykörtéből váza. Döntően olyan alapanyagokat használtunk fel, amelyek a mi munkánkat jellemzik, úgy átformálva, hogy az megkérdőjelezhetetlen értéket képviseljen.”Kiíró: Magyar Public Relations SzövetségPályázat: MPRSZ CSR Best Practice 2015.Pályázat címe: Büszke kukások az egészséges környezetértÉrtékelés éve: 2015.Eredmény: „Példaértékű CSR gyakorlat” elismerés „Hogyan szólítsuk meg a lakosságot, hogy az üzenetünk ne landoljon azonnal a kukában? Nagy fejtörést okozott a kérdés. Beláttuk, hogy cégünk számára nélkülözhetetlen, hogy a szolgáltatási területünk lakosai akarjanak együttműködni velünk…”Kiíró: Magyar TelekomPályázat: DELFIN Díj 2014.Pályázat címe: Új utca Kukafesztivál – lakossági szemléletformáló programÉrtékelés éve: 2014.Eredmény:Delfin Díj a környezeti szemléletformálásért „Aki kellemes emlékeket őriz rólunk, a hulladékos cégről, toleránsabbá válik, a megértett és közösen feldolgozott információk gondosabb ügyfeleket eredményeznek. A program környezeti hozadéka az a példaképül állított viszonyulás, ami egész generációk életterét ezzel és életét befolyásolni fogja.”Kiíró: Országos Hulladékgazdálkodási ÜgynökségPályázat: Hulladékgazdálkodásért díjPályázat címe: Zöld Állomás – újszerű kommunikációs megoldás Értékelés éve: 2014.Eredmény: INNOVÁCIÓ kategória díjazottja „Az STKH dolgozói vallják, hogy csak az egészséges ember képes felelősen gondoskodni a környezetéről, ezért megalapozottnak és vállalhatónak érzik a környezetbarát termékeket felsorakoztató üzlet koncepcióját, mely segíti az eredeti, hulladékgazdálkodási célok megvalósulását.” Kiíró: CSR HungaryPályázat: CSR Hungary Díj – 2013Pályázat címe: A CSR nem cél, hanem eszköz a hulladékgazdálkodásban Értékelés éve: 2013.Eredmény: Felelős KKV különdíj „Fiatal és idős, életmódtanácsadó, szerzetes, politikus, pedagógus, környezetvédő, sportoló, karikaturista és egyetemista, akár egyénként, akár szervezet képviseletében megfordult már nálunk és szívesen adta tudását a közösségért.”Kiíró: KÖVET EgyesületPályázat: CSR Piac 2013Pályázat címe:CSR megoldás címe: Zöld Mindentudás EgyetemeCSR megoldás címe: Világraszóló Vájling SzépségversenyCSR megoldás címe: Legyél a Föld barátja!Értékelés éve: 2013.Eredmény: Környezettudatos Vállalatirányítás különdíjVideó: CSR Piac 2013. “… az ökotudatosság nem divat, hanem ésszerűség és takarékosság.”